جستجو کردن

خرید خوراک اکسترود ماهی کپور با قیمت استثنایی

خوراک اکسترود ماهی کپور نوع غنی شده ای از خوراک است که به شکل خاصی تولید می شود که هضم و جذب ترکیبات را برای آبزیان آسان می نماید.

خوراک اکسترود ماهی کپور

خوراک اکسترود ماهی کپور

خوراک اکسترود ماهی کپور یک نوع خوراک مناسب برای تغذیه ماهی کپور است.

این خوراک عموماً به صورت پلت های کوچک با فرمت اکسترود شده تولید می‌شود و حاوی مواد غذایی و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد و سلامت ماهی کپور است.

عناصر غذایی و مواد معدنی مهمی که در خوراک اکسترود ماهی کپور ممکن است وجود داشته باشد شامل مواد ضروری معدنی و آلی کمیاب است که هر یک بخشی از سلامت ماهی را تامین می کند.

این خوراک به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات مدرن تولید می شود و علاوه بر استفاده از ترکیبات ممتاز و درجه یک، درصد مواد اولیه آن در آزمایشگاههای مجهز، اندازه گیری می شود.

مشخصات خوراک اکسترود ماهی کپور

مشخصات خوراک اکسترود ماهی کپور

از بین مشخصات خوراک اکسترود ماهی کپور چهار مشخصه اصلی را با هم بررسی می نماییم:

  1. این خوراک حاوی مقدار مناسبی پروتئین است که برای رشد و توسعه عضلات و بافتهای ماهی کپور بسیار مهم هستند. معمولاً خوراک باکیفیت برای ماهی کپور حداقل 25-30 درصد پروتئین دارد.
  2. خوراک ماهی کپور شامل مواد معدنی مهمی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم و سایر مواد معدنی ضروری برای سلامت استخوان‌ها، عملکرد عضلات و عملکرد سیستم ایمنی ماهی کپور است.
  3. حاوی ویتامینهای مختلفی مانند ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E و ویتامین C می باشد، این ویتامین‌ها برای سلامت پوست، رشد مناسب، عملکرد عصبی و سیستم ایمنی ماهی کپور بسیار مهم هستند.
  4. شامل چربیهای با کیفیت با مقادیر مناسب است، چربیها برای انرژی، جذب و استفاده از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری هستند. معمولاً خوراک باکیفیت ماهی کپور حداقل 5-10 درصد چربی دارد.

خرید خوراک اکسترود ماهی کپور

خرید خوراک اکسترود ماهی کپور

برای خرید خوراک اکسترود ماهی کپور در قدم اول لازم است با افراد متخصص راجع به بهترین برندهای تولیدکننده مشورت نمود و برترین تولیدکنندگان را با کسب راهنمایی شناسایی کرد.

در مرحله بعدی لازم است خوراک از حیث مواد و ترکیبات موجود در آن و درصد ترکیبات شناسایی شود و محصولی مطابق با نوع، جنس و سن ماهی کپور که بهترین عملکرد را به دست می دهد، انتخاب نمود.

در مرحله نهایی بررسی محصول از لحاظ مولفه های بهداشتی و تجاری مانند نوع بسته بندی، تاریخ تولید و انقضا و پروانه های بهداشت و استاندارد ضروری به نظر می رسد تا بهترین و کارآمدترین خوراک خریداری شود.

قیمت خوراک اکسترود ماهی کپور + خرید و فروش

قیمت خوراک اکسترود ماهی کپور + خرید و فروش

قیمت خوراک اکسترود ماهی کپور توسط عوامل تجاری و بازاریابی تعیین می‌شود و ممکن است در طول زمان تغییر کند.

می توان بر این نکته تاکید کرد که به دلیل تغییرات قیمت در صنعت شیلات، قیمت خوراک ماهی و آبزیان هم نوسان پیدا می کند.

در بازار داخلی کیسه های 50 کیلوگرمی از این خوراک در بازه قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان بر اساس برند تولیدکننده، کیفیت و درصد مواد آلی و معدنی و حجم خرید در حال عرضه و فروش است.

نظر به تغییرات مداوم قیمت تمامی نهاده ها و خوراک ماهی و آبزیان توصیه می شود برای اطلاع از بروزترین و جدیدترین لیست قیمتی با گروه فروش ما در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز را استعلام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *