جستجو کردن

بهترین غذای ماهی یال اسبی + قیمت خرید عالی

فرآوری غذای ماهی یال اسبی مطابق با فناوریهای نوآورانه و تازه ترین ترکیبات صورت پذیرفته و محصول نهایی دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز ماهی است.

غذای ماهی یال اسبی

غذای ماهی یال اسبی

بخش مهمی از غذای ماهی یال اسبی دریایی را گروه ماهیان استخوانی و درصد بسیار کمی از آن را سخت پوستان و نرم تنان تشکیل می دهد و این نشان می دهد گونه یال اسبی گوشتخوار است.

این واقعیت باعث شده است در تولید و فرآوری خوراک صنعتی ماهی یال اسبی نیز پروتئینهای حیوانی در حجم بالایی استفاده شوند تا ماهی بتواند مطابق با سیستم گوارشی و ذائقه غذایی خود، بهترین تغذیه و در پی آن بهینه ترین روند رشد را داشته باشد.

علاوه بر گوشت، بخشی از خوراک ماهی یال اسبی شامل گیاهان است و این گونه دارای تنوع سفره غذایی است و در تهیه خوراک خشک و پلت نیز این موضوع مدنظر قرار داده شده و برخی از سبزیجات نیز در ترکیبات غذا گنجانده می شود.

مشخصات غذای ماهی یال اسبی

مشخصات غذای ماهی یال اسبی

مشخصات غذای ماهی یال اسبی در سه دسته بررسی می شود:

  1. نوع و درصد مواد اولیه: این خوراک حاوی ریز مغذیهای متنوع، اسیدهای آمینه و روغنهای ضروری است و تناسب مواد در آن رعایت شده است، پودر پروتئین هیدرولیز شده، پودر ماهی و آبزیان، ورمی کمپوست و جلبکها ترکیبات مهم موجود در خوراک ماهی یال اسبی هستند.
  2. شیوه فرآوری: تولید بهترین خوراک و غذای ماهی گونه یال اسبی مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود و تمامی الزامات بهداشتی و فنی در فرآوری خوراک به صورت کامل رعایت می شود.
  3. خواص: این خوراک دارای فواید سلامتی متعددی برای ماهی یال اسبی است، به رشد صحیح ماهی کمک می کند، از ابتلای آن به بیماریهای مختلف جلوگیری کرده و درصد اتلاف ماهی را به حداقل ممکن می رساند.

خرید غذای ماهی یال اسبی

خرید غذای ماهی یال اسبی

برای خرید غذای ماهی یال اسبی بهترین گزینه محصولات بسته بندی شده هستند که تمامی اطلاعات خوراک شامل نوع و درصد ترکیبات، تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری غذا بر روی بسته محصول درج شده است.

در زمان تهیه خوراک ماهی یال اسبی همچنین باید به این نکته توجه داشت که درصد پروتئینهای حیوانی و گوشت باید بالا باشد و ترکیبات به صورت متوازن و در مقادیر مناسب در خوراک وجود داشته باشد تا بهترین غذا دهی انجام شود.

اضافه بر این فاکتورها، بهتر است با توجه به سن و وزن ماهی، شکل و اندازه غذا انتخاب شود و برای سنین بچگی از قرص و گرانول و سنین بلوغ و باروری و تکثیر غذاهای منجمد، استیک و پلت خریداری شود.

قیمت غذای ماهی یال اسبی + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی یال اسبی + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی یال اسبی به دلیل تغییرات مداوم قیمت مواد اولیه متغیر است و بسته به شرایط بازار ترکیبات مورد استفاده در فرآوری خوراک، نرخ نهایی این محصول نیز ممکن است افزایش پیدا کند.

حجم تولید و عرضه، درصد صادرات خوراک مرغوب به سایر کشورها، حجم تقاضای صنعت شیلات و آبزی پروری و نرخ ارز هم از المانهای مهمی هستند که ممکن است در بازه های اقتصادی مختلف، قیمت غذای یال اسبی را تغییر دهند.

در هر حال هر 500 گرم از این محصول در بازه قیمتی 100 تا 250 هزار تومان در سال اقتصادی اخیر عرضه شده است.

اگر جدیدترین لیست قیمت این خوراک را نیاز دارید با مشاوران بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *