جستجو کردن

قیمت خرید خوراک ماهی سالمون + راهنمای استفاده

خوراک ماهی سالمون توسط برندهای معتبر فعال در حوزه تولید خوراک آبزیان پرورشی، با کیفیت بالا و بر اساس آخرین دانش روز جهانی تولید می گردد.

خوراک ماهی سالمون

خوراک ماهی سالمون

خوراک ماهی سالمون حاوی مواد و ترکیباتی متفاوتی است که پروتئین های گیاهی بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد، چرا که این گونه سرد آبی بیشترین نیازهای خود را از طریق گیاهان دریایی و جلبک تامین می کند.

شرکتهای فرآوری خوراک ماهی نیز در تولید خوراک سالمون، هفتاد درصد از مواد گیاهی تازه خام مانند سبزیجات رنگی و تنها سی درصد از پروتئین های حیوانی مانند روغن و آرد آبزیان استفاده می کنند.

این خوراک به صورت پلت، پودر، گرانول و استیک ارائه می شود و در مزارع شیلات با در نظر گرفتن سن و وزن ماهی، از نوع خاصی از غذا استفاده می شود تا ماهی بتواند به صورت کامل خوراک را جذب و مواد موجود در آن را هضم کند.

مشخصات خوراک ماهی سالمون

مشخصات خوراک ماهی سالمون

برخی از مشخصات خوراک ماهی سالمون باکیفیت را با هم بررسی می نماییم تا آشنایی بیشتری با این خوراک پیدا کنیم:

  1. خوراک و غذای ماهی سالمون حاوی تمامی ترکیبات معدنی و ریز مغذی های مورد نیاز ماهی برای رشد و نمو طبیعی است.
  2. می تواند هورمونهای جنسی و باروری را در ماهی تقویت کند که این امر شرایط باروری و تکثیر بهتر ماهی را فراهم می نماید.
  3. مطابق با استانداردهای بهداشتی و علمی تولید و فرآوری می شود و دارای تمامی مولفه های استاندارد است.
  4. در انواع و اشکال مختلف تولید و فرآوری می شود و این امر امکان انتخاب خوراک متناسب با سن ماهی را مهیا می نماید.
  5. دربسته بندی بهداشتی و تجاری عرضه می شود که ماندگاری خوراک را تا حدود زیادی بالا می برد.

خرید خوراک ماهی سالمون

خرید خوراک ماهی سالمون

فعالان حوزه صنعت شیلات و آبزی پروی برای خرید خوراک ماهی سالمون در وهله نخست باید ضمن مطالعه مقالات تخصصی و کسب مشاوره، بهترین برندهای تولیدکننده اغذیه ماهی را شناسایی نموده و برترین محصولات را انتخاب کنند.

در قدم دوم لازم است خوراک از لحاظ نوع و درصد ترکیبات موجود در آن به دقت بررسی شود، این موارد بر روی بسته محصول یا بروشور ارائه شده توسط تولیدکننده وجود دارد که بررسی آن ضروری است.

در نهایت ضروری است که کیفیت بسته بندی محصول و فاکتورهای درج شده بر روی پک و ظرف خوراک مانند تاریخ تولید و انقضا، نحوه نگهداری و استفاده از خوراک و اطلاعات تجاری دیگر به دقت بررسی شود.

قیمت خوراک ماهی سالمون + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی سالمون + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی سالمون می تواند بسته به نوع و کیفیت خوراک متفاوت باشد و مسلما هرچه سطح کیفی غذای ماهی بالاتر و حاوی مواد آلی و ویتامینهای بیشتری باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

برند تولیدی، حجم و کیفیت بسته بندی خوراک ماهی، حجم تولید و تقاضای انواع خوراک ماهی در کشور، حجم صادرات و واردات و تغییرات نرخ ارز نیز از المانهای موثر بر قیمت گذاری غذای ماهی سالمون است.

هم اکنون هر 1 کیلوگرم از خوراک باکیفیت ماهی سالمون در رنج قیمتی 100 تا 320 هزار تومان عرضه می شود، با توجه به تغییرات قیمت این محصول پیش از خرید، با بخش فروش تماس بگیرید و اطلاعات جدید را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *