جستجو کردن

خرید و قیمت انواع خوراک ماهی مولی

در فرآوری خوراک ماهی مولی، تمامی تلاش تولیدکنندگان برتر، استفاده از ترکیبات تازه و تولید محصولی درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی است.

خوراک ماهی مولی

خوراک ماهی مولی

خوراک ماهی مولی ترکیبی از غذاهای خشک و تازه را شامل می شود که بسته به سن و جثه ماهی می توان از آن در دوره های مختلف رشد و نمو این گونه آکواریومی و پرورشی استفاده نمود.

غذای ماهی مولی به صورت پولکی و گرانولی تولید می شود و حاوی ترکیبات مغذی و ضروری برای رشد بهتر، باروری و تکثیر اصولی ماهی و حفظ و بهبود رنگدانه های پوستی این گونه زینتی می باشد.

از آنجا که ماهی مولی در دسته آبزیان گیاهخوار جای داده می شود عمده مواد اولیه و ترکیباتی که در تهیه خوراک و غذای این گونه استفاده می شود گیاهان رنگی و جلبکها هستند که به سلامت و رشد ماهی کمک می کنند.

مشخصات خوراک ماهی مولی

مشخصات خوراک ماهی مولی

در این مطلب برخی از مشخصات خوراک ماهی مولی را با هم بررسی می کنیم تا آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنیم:

  • خوراک ماهی گونه مولی عموما به صورت خشک و در اشکالی همانند پولکی، قرص و پودر و به صورت قهوه ای رنگ یا چند رنگ تولید می شود.
  • شامل تمامی ترکیبات ریز و درشت مغذی مورد نیاز ماهی مولی از سنین جنینی تا تخم ریزی است و غذایی کامل محسوب می شود.
  • بدون دخالت مواد خاص صنعتی مانند اسانس و طعم دهنده تولید می شود و محصولی بر پایه موارد ارگانیک است.
  • شیوه غذا دهی آسان به ماهی را فراهم می آورد و به پاکیزه ماندن هر چه بیشتر آب آکواریوم و حوضچه های پرورش کمک می کند.
  • ریز مغذی های موجود در خوراک به راحتی توسط ماهی هضم می شود و از بروز بیماریهای گوارشی در گونه مولی جلوگیری می نماید.

خرید خوراک ماهی مولی

خرید خوراک ماهی مولی

برای خرید خوراک ماهی مولی بهتر است محصولاتی که دارای بسته بندی بهداشتی هستند را خریداری نموده و از تهیه محصولاتی که به نحو فله ای یا غیر بهداشتی عرضه می شود، خودداری نمایید.

بررسی محصول از حیث مولفه های فنی و ظاهری مانند نوع و درصد ترکیبات موجود در غذا، توازن و تعادل در پروتئین، چربی، مواد آلی و ویتامینها و داشتن مکملهای لازم برای رشد بهتر ماهی نیز ضروری به نظر می رسد.

همچنین توجه به تازگی خوراک ماهی نیز مهم است پس بهتر است محصولی که به تازگی فرآوری و بسته بندی شده است را خریداری نمایید تا از بابت کیفیت بالا، طعم و رایحه خوب خوراک ماهی آسوده خاطر باشید.

قیمت خوراک ماهی مولی + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی مولی + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی مولی به دلیل نوسانات مداوم نرخ مواد اولیه و تغییرات قیمت ارز متغیر است و در بازه های زمانی مختلف ممکن است انواع غذا و خوراک آبزیان و ماهیان پرورشی دچار نوسان شود.

هم اکنون هر کیلوگرم از غذای خشک ماهی مولی در محدوده قیمت 100 تا 400 هزار تومان عرضه می شود و برخی از اشکال غذای گونه مولی ممکن است به دلیل ترکیبات و مکملهای خاص گرانتر باشد.

اگر شما هم علاقمند به نگهداری ماهی مولی هستید و می خواهید راجع به نحوه خرید غذای ماهی و شیوه تغذیه دهی آن اطلاعات لازم را به دست آورید با گروه فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *