جستجو کردن

خرید خوراک بچه ماهی اوزون برون با قیمت استثنایی

خوراک بچه ماهی اوزون برون، از انواع غذاهای زنده و نوع خشک انتخاب می شوند که با خواص بی نظیر برای تغذیه و رشد بدن بچه ماهی مناسب است.

خوراک بچه ماهی اوزون برون

خوراک بچه ماهی اوزون برون

معمولا خوراک بچه ماهیان اوزون برون، شامل: انواع غذاهای تازه و زنده مانند: آرتمیا یا همان کرم دریایی و کرم قارچی می باشند که به تغذیه و رشد بدن بچه ماهی کمک زیادی می کنند.

شایان ذکر است از انواع غذاهای خشک مانند: پودر ماهی، پودر سویا، گندم، ذرت، جوجه مرغ خشک شده و غیره استفاده می شود که بر اساس وزن و سن ماهی متفاوت می باشند.

باید گفت: انواع غذاهای تازه و خشک که برای این نوع بچه ماهی استفاده می شود از مواد معدنی مغذی و مقوی برخوردار بوده به طوری که در تغذیه کامل و سلامت بدن بچه ماهی بسیار حائز اهمیت باشد.

به طور کلی غذای بچه ماهی، حاوی انواع پروتئین، ویتامین ها، چربی و کربوهیدرات می باشد که ماهی برای سالم و زنده ماندن به این نوع غذا نیاز دارد و بایستی آن را با کیفیت بالا تهیه و برای تغذیه ماهی به کار برد.

مشخصات خوراک بچه ماهی اوزون برون

مشخصات خوراک بچه ماهی اوزون برون

از مشخصات خوراک بچه ماهی اوزون برون، می توان به غذای کامل و مناسب آنها اشاره کرد که به تغذیه و رشد آنها کمک زیادی می کند.

همچنین مواد معدنی، انواع ویتامین، پروتئین، چربی و غیره که در ترکیبات اصلی این نوع غذا وجود دارند می توانند به سلامت و تغذیه بچه ماهی کمک کنند.

موادی همچون: پودر ماهی، پودر سویا و انواع غلات دیگر مانند: ذرت و گندم از ترکیبات اصلی این نوع خوراک محسوب می شوند.

غذا یا خوراک ماهی، معمولا به دو صورت پودری یا خشک شده در دسترس مشتریان قرار داده می شود.

این محصول غذایی با ارزش برای ماهیان به دو روش فله و بسته بندی در بازار عرضه می شود که نوع بسته بندی نسبت به نوع فله از کیفیت و نشان استاندارد و پروانه بهداشتی برخوردار است.

خرید خوراک بچه ماهی اوزون برون

خرید خوراک بچه ماهی اوزون برون

برای خرید خوراک بچه ماهی اوزون برون، بهتر است به نکاتی که در این قسمت اشاره می شود توجه کنید تا بتوانید به زنده ماندن و رشد و تغذیه ماهی کمک زیادی نمایید.

هنگام خرید حتما به کیفیت و ترکیبات اولیه محصول توجه شود تا در تغذیه بدن ماهی خللی ایجاد نشود.

سعی کنید محصول را از برندهای معتبر و مراکز یا فروشگاه های مجهز و مورد اعتماد خریداری کنید.

ضمنا از خرید محصولات تاریخ گذشته و بدون نام و نشان استاندارد و بهداشت پرهیز کنید.

جهت حفظ نگهداری از خوراک بچه ماهی، بهتر است پس از خرید، آن را در مکانی خشک و دور از نور و رطوبت قرار دهید تا از ماندگاری بالا برخوردار باشد.

خرید محصول را با توجه به میزان نیاز و همچنین با توجه به نوع ماهی، وزن و سن آن خریداری کنید تا در خوردن و هضم کردن آن مشکلی ایجاد نشود.

قیمت خوراک بچه ماهی اوزون برون + خرید و فروش

قیمت خوراک بچه ماهی اوزون برون + خرید و فروش

قیمت خوراک بچه ماهی اوزون برون، با توجه به فاکتورهای مهمی از قبیل: کیفیت، برند، نوع خوراک، سن و وزن بچه ماهی، نوع ماهی، میزان تقاضا و غیره متفاوت است.

همچنین بسته بندی محصول با نشان استاندارد از عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصول به شمار می آید.

لذا بازه قیمتی محصول در بسته بندی های 500 گرمی بین 50،000 تا 95،000 تومان می باشد.

مشاوران و کارشناسان ما در مرکز واحد فروش سایت شما دوستان خریدار را با راهنمایی های ارزنده خود به خرید محصولی مرغوب و به صرفه تشویق می کنند.

پس با خریدی آسان، ارزان و مرغوب از سایت ما، جهت بالا بردن سطح کیفیت محصولاتمان، ما را یاری رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *