جستجو کردن

معرفی غذای خشک ماهی + بهترین قیمت خرید

غذای خشک ماهی، از خشک کردن جلبک دریایی، کرم ، پلانگتون و غیره تشکیل شده که می ‌تواند تمام نیازهای تغذیه ‌ای ماهی را برطرف کند.

غذای خشک ماهی

غذای خشک ماهی

در واقع غذای خشک ماهی، از خشک کردن جانوران مختلفی تولید شده در کل غذای ماهی به صورت پودری و گرانولی موجود می باشد.

همچنین غذای خشک دو منبع گیاهی و جانوری داشته که برای تولید نوع گیاهی از جلبکها و گیاهان دریایی و نوع جانوری از ماهیها، میگو، کرم و غیره استفاده می شود.

غذای ماهی تمام مواد معدنی و تغذیه ‌ای مورد نیاز برای ماهی را دارا بوده و آن غذا به تنهایی می ‌تواند ماهی را سیر کند و نیازهای آن را بر طرف نماید.

این غذا معمولا برای ماهیان زینتی آکواریومی استفاده شده و با توجه به نوع ماهی و مراحل رشد آنها میزان مصرفی متفاوتی دارد.

مشخصات غذای خشک ماهی

مشخصات غذای خشک ماهی

از مشخصات غذای خشک ماهی، نوع گیاهی و جانوری آن بوده که برای تهیه هر نوع از گیاهان و جانوران مختلف استفاده می ‌شود.

این محصول به صورت فله و بسته ‌بندی به فروش رسیده که در صورت بسته ‌بندی دارای وزنهای متغیری است.

غذای ماهی در بسته‌ بندیهای فلزی و پلاستیکی تهیه شده و بسته‌ بندی بهداشتی و اصولی غذای ماهی در سلامت این جانور آبزی نقش زیادی دارد زیرا ماهیها جانوران بسیار حساسی هستند.

غذای نام برده شده دارای مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند پروتئین، ویتامین A ,B ,C و D می باشد.

همچنین غذای خشک به صورت پودری هم نیز مورد استفاده قرار گرفته که با استفاده از آنها ماهی می ‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد.

خرید غذای خشک ماهی

خرید غذای خشک ماهی

برای خرید غذای خشک ماهی، به سن و مرحله رشد ماهی خود و همچنین نوع آن توجه داشته تا بتوانید غذای متناسب با ماهی خود تهیه کنید.

از آنجا که این غذا به دو صورت فله و بسته‌ بندی در بازار به فروش می‌ رسد خریدار به راحتی توانسته مقدار مورد نیاز خود را تهیه کند.

در صورت خرید بسته ‌بندی به تاریخ تولید، انقضاء و علامتهای استاندارد روی آن توجه نمایید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.

همانطور که گفته شد ماهیها جانوران بسیار حساسی بوده که در صورت مسمومیت خیلی سریع از بین می ‌روند پس بهتر است غذای آنها را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

قیمت غذای خشک ماهی + خرید و فروش

قیمت غذای خشک ماهی + خرید و فروش

قیمت غذای خشک ماهی، با توجه به شرکتها و برندهای تولیدی آنها متغیر بوده زیرا بعضی از برندها کیفیتهای بیشتری داشته و هزینه‌ های بالاتری دارند.

در حال حاضر تورم ارز توانسته تاثیر چشمگیری بر هزینه نهایی غذای ماهی داشته باشد با تورم نرخ ارز و دلار هزینه غذای ماهی افزایش یافته است.

این محصول هزینه‌ های متفاوتی داشته که برای بسته‌ بندیهایی با وزنهای بین ۵۰ تا ۸۵ گرم هزینه ‌ای حدودا از ۱۰۰،۰۰۰ تا ۱۸۰،۰۰۰ تومان دارد.

در صورت احتیاج و تمایل به خرید انواع غذای ماهی با کیفیت و مقرون به صرفه می‌ توانید به سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را با اطمینان خاطر ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *