جستجو کردن

خرید و قیمت روز خوراک ماهی بیضا

خوراک ماهی بیضا با بهره مندی از بروزترین فناوری و ترکیبات اولیه تازه تولید و فرآوری می شود و از حیث کیفیت با محصولات خارجی برابری می کند.

خوراک ماهی بیضا

خوراک ماهی بیضا

خوراک ماهی بیضا یک انتخاب عالی و بی رقیب برای تغذیه انواع ماهیان پرورشی در مزارع و واحدهای شیلات و آبزی پروری است که نیازهای گونه های مختلف ماهی در هر سن و وزنی را تامین می نماید.

این خوراک ماهی، حاوی مقدار مناسبی از پروتئین است که برای رشد و ساختاربخشی به ماهیان ضروری است، همچنین مقدار مناسب اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 را دارا است باشد که برای سیستم عصبی، قلب و عروق، و سیستم ایمنی ماهی مهم هستند.

علاوه بر این حاوی مقادیر مناسب ویتامین‌ها و مواد معدنی می باشد که برای سلامتی و رشد ماهیان ضروری هستند که از جمله آنها می توان کلسیم، فسفر، آهن، روی، سلنیوم، ویتامین‌های A، D، E، C و ویتامین‌های گروه B را نام برد.

مشخصات خوراک ماهی بیضا

مشخصات خوراک ماهی بیضا

از مهمترین مشخصات خوراک ماهی بیضا می توان به مواد اولیه درجه یک آن اشاره نمود، به این معنا که این محصول، حاوی ترکیبات غذایی متعددی است که نیازهای تغذیه‌ای ماهیان را برآورده می‌کنند.

همچنین به گونه‌ای تهیه می‌شود که هضم و جذب آن توسط ماهیان بهتر انجام شود، پروسه تولید خوراک بیضا شامل فرآیندهای فرآوری اصولی مواد غذایی و تکنولوژی‌های خاصی می‌شود که جذب و هضم مواد تغذیه‌ای را تسهیل می‌کند.

افزون بر این، خوراک بیضا بر اساس نیازهای تغذیه‌ای ماهیان تنظیم شده است و تعادل مناسب بین پروتئین، چربی، کربوهیدرات، ویتامین‌ها و مواد معدنی که برای رشد و سلامت ماهیان ضروری است، در این خوراک رعایت شده است.

خرید خوراک ماهی بیضا

خرید خوراک ماهی بیضا

برای خرید خوراک ماهی بیضا ابتدا لازم است که بسته بندی محصول را بررسی کنید و با دقت در اطلاعات تجاری مانند آرم و لوگوی شرکت تولیدکننده، آدرس شرکت و شماره های پروانه بهداشتی و استاندارد از اصالت محصول مطمئن شوید.

سپس محصول را از لحاظ نوع و درصد ترکیبات بررسی نمایید و با توجه به عناصری مانند گونه ماهی پرورشی یا آکواریومی، سن و وزن ماهی، بهترین خوراک را از لحاظ شکل و درصد ترکیبات انتخاب نمایید.

در مرحله آخر، تاریخ های مرتبط با تولید و انقضای محصول را بررسی کرده و دقت داشته باشید که خوراک تازه و باکیفیت که به تازگی از خط تولید خارج شده است را خریداری نمایید.

قیمت خوراک ماهی بیضا + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی بیضا + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی بیضا بسته به عوامل مختلفی متغیر باشد، این عوامل را به صورت اختصار بیان می کنیم:

  • خوراک‌هایی که دارای ترکیبات تغذیه‌ای با کیفیت و متعادل هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب معمولاً باعث افزایش قیمت خوراک می‌شود.
  • استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و فرآیندهای تولید بهینه ممکن است قیمت را بالا ببرد.
  • اندازه بسته‌بندی و شیوه حمل و نقل خوراک نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد، بسته‌بندی مناسب و شیوه حمل و نقل ایمن و کارآمد ممکن است موجب افزایش هزینه شود.
  • عوامل بازاری مانند تقاضا و عرضه نیز می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند. در صورتی که تقاضا بالا باشد و عرضه محدود باشد، قیمت ممکن است افزایش یابد.

با توجه به این موارد هر کیلوگرم از خوراک تازه ماهی بیضا در رنج قیمتی 50 تا 220 هزار تومان بر اساس نوع عرضه می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خوراک باکیفیت ماهی بیضا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *