جستجو کردن

راهنمای خرید خوراک میگو آکواریومی + قیمت عالی

خوراک میگو آکواریومی حاوی تمامی ریزمغذی ها، ترکیبات کمیاب معدنی و ویتامینهای ضروری برای رشد میگو است و نیاز به استفاده از مکملهای غذایی را به حداقل می رساند.

خوراک میگو آکواریومی

خوراک میگو آکواریومی

خوراک میگو آکواریومی، غذایی است که به صورت ویژه برای گونه های مختلف میگوی پرورشی مانند ردچری، میگوی صورتی و نقطه ای تولید می شود و شامل ترکیبات غذایی متنوعی می باشد که نیازهای تغذیه‌ای میگو از سنین بچگی تا تخم ریزی را برآورده می‌کند.

خوراک میگو، حاوی پروتئین‌هایی است که برای رشد و نمو اصولی میگوها ضروری است و ترکیبات معدنی و آلی بی شماری دارد که نقش موثری در حفظ سلامت میگو و باروری و تکثیر بهتر این آبزیان نقش دارد.

همچنین مواد افزودنی مانند پروبیوتیک‌ ها جهت تقویت سیستم ایمنی و گوارشی، آنتی اکسیدان‌ها برای مقابله با استرس اکسیداتیو ، و رنگ دهنده ها برای افزایش رنگ و زیبایی میگوها در این خوراک وجود دارد.

مشخصات خوراک میگو آکواریومی

مشخصات خوراک میگو آکواریومی

شاید بتوان یکی از مهمترین مشخصات خوراک میگو آکواریومی را جامع و کامل بودن آن دانست، به این معنا که دارای ترکیب تغذیه ای مناسب و متعادل برای رشد میگو در هر اندازه و سنی است و مواد مغذی مورد نیاز میگو را فراهم می نماید.

همچنین این خوراک شامل ترکیبات تازه و ارگانیک مانند جلبک، سویا، پلانکتون و آرد ماهی است که برای فاز خاصی از عمر میگو مانند رشد و تخم گذاری مناسب است و به تکثیر بهتر این گونه آبزی کمک می نماید.

خوراک میگو پرورشی، به حفظ سلامتی و عملکرد صحیح دستگاه گوارشی، تقویت ساختار استخوانی و پوستی، مقابله با استرس‌های محیطی و بیماریها و بهبود فرآیند هضم و جذب مواد تغذیه‌ای میگو کمک می کند.

خرید خوراک میگو آکواریومی

خرید خوراک میگو آکواریومی

در خرید خوراک میگو آکواریومی توجه به موارد زیر به شما در تهیه بهترین محصول کمک می کند:

  • مطمئن شوید که اندازه و شکل خوراک با دستگاه گوارش میگوها سازگار است، به طور معمول، خوراک‌های کوچک و مرغوب، که سبب رشد و تغذیه صحیح میگو می‌شوند، ترجیح داده می‌شوند.
  • بررسی کنید که خوراک حاوی مواد مغذی کافی شامل پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر است و می تواند نیاز میگو را طی مراحل رشد به خوبی تامین کند.
  • سعی کنید خوراکی را انتخاب کنید که توسط برندهای معتبر به بازار عرضه شده است، چرا که این محصولات دارای استانداردهای لازم هستند.
  • بررسی کنید که خوراک برای میگوهای آب شیرین یا آب شور مناسب است، همچنین درصد ترکیبات گیاهی یا حیوانی خوراک را بررسی کنید.

قیمت خوراک میگو آکواریومی + خرید و فروش

قیمت خوراک میگو آکواریومی + خرید و فروش

قیمت خوراک میگو آکواریومی بسته به فاکتورهای مختلفی مانند برند، کیفیت، مواد تشکیل دهنده و حجم متغیر است و انواع این خوراک بسته به شرایط فروش به صورت مستقیم یا با واسطه با قیمتهای خاصی عرضه می شود.

در بازار ایران هر 100 گرم از خوراک میگوی آکواریومی بسته به درصد و نوع ترکیبات در رنج قیمتی 100 تا 250 هزار تومان عرضه می شود و محصولات دارای ترکیبات ویژه دارای نرخ بالاتری هستند.

خریداران عمده و خانگی انواع خوراک و غذای میگو آکواریومی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به بهترین غذای میگو و استعلام لیست قیمت روز این محصول با ما در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *