جستجو کردن

خرید و قیمت روز غذای میگو شریمپ

غذای میگو شریمپ در اشکال گوناگونی مانند پودر و پلت تولید می شود و متشکل از تمامی عناصر غذایی مورد نیاز میگو برای رشد است.

غذای میگو شریمپ

غذای میگو شریمپ

غذای میگو شریمپ رکن اصلی در رشد اصولی این گونه آکواریومی است و نقش مهمی در حفظ سلامت میگو ایفا می نماید.

این غذا دارای ترکیبات مختلفی از جمله پروتئینهای حیوانی، انواع سبزیجات جلبک و پودرهای مکمل می باشد و مواد ضروری بدن میگو را فراهم می نماید.

در تولید خوراک میگوی شریمپ به بهبود رنگ آن هم توجه می شود و در ترکیبات غذا، موادی که به حفظ و افزایش رنگدانه های میگو کمک می کند، استفاده شده است.

این خوراک برای میگو در هر سنی مناسب است و در اشکال مختلف و قابل هضم تولید می گردد، به نحوی که هیچ آسیبی به دستگاه گوارش میگو شریمپ وارد نمی کند.

عموما غذای باکیفیت میگو شریمپ نیاز به استفاده از غذاهای تکمیلی یا مکملهای جانبی را به حداقل ممکن می رساند.

مشخصات غذای میگو شریمپ

مشخصات غذای میگو شریمپ

در این مطلب تعدادی از مشخصات غذای میگو شریمپ توضیح داده می شود:

  1. حاوی درصد قابل توجهی از پروتئین است، چرا که پروتئین‌ها برای نمو میگو به ویژه در سنین بچگی ضروری است.
  2. دارای فیبر قابل هضم خوبی است که به بهبود عملکردهای دستگاه گوارش میگو کمک می کند و جذب مواد معدنی و آلی را بهبود می بخشد.
  3. بخش قابل ملاحظه ای از عناصر معدنی مانند آهن، مس و روی و ویتامینهای C، B و A در این خوراک وجود دارد.
  4. علاوه بر تامین انرژی میگوی شریمپ برای حرکت و رشد، از ابتلای این گونه آکواریومی به بیماری جلوگیری می کند و سیستم ایمنی میگو را قوت می بخشد.

خرید غذای میگو شریمپ

خرید غذای میگو شریمپ

علاقمندان به نگهداری و پرورش انواع میگو، برای خرید غذای میگو شریمپ لازم است فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشند.

مولفه نخست، بررسی محصول از لحاظ کیفیت مواد اولیه است که باید تازه و غنی از ریز مغذیهای مورد نیاز میگو باشد.

نکته دوم شناسایی انواع خوراک میگو بر اساس شکل ظاهری (قرص، گرانول، پودر، پلت، استیک و …) و انتخاب بهترین غذا بر اساس سن و وزن میگو است.

علاوه بر این لازم است بسته بندی محصول هم بررسی شده و محصولی که در ظرف یا پک کاملا پلمپ شده و بهداشتی عرضه می شود، خریداری گردد.

در کنار این فاکتورها، خریداران باید تاریخ تولید و انقضای محصول، نحوه نگهداری از خوراک میگو و داشتن مجوزها و گواهینامه های بهداشت و استاندارد را نیز بررسی کنند.

قیمت غذای میگو شریمپ + خرید و فروش

قیمت غذای میگو شریمپ + خرید و فروش

قیمت غذای میگو شریمپ همواره به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه و تغییرات نرخ ارزهای مهم مانند دلار تغییر پیدا می کند و اعلام لیستی ثابت برای یک بازه زمانی مشخص برای این خوراک امکان پذیر نمی باشد.

المانهایی مانند کیفیت تولید و بسته بندی، حجم محصول، حجم عرضه و تقاضا، قیمت روز انواع خوراک ماهی و آبزیان در بازار جهانی و روش معامله موارد اثرگذار در قیمت گذاری خوراک انواع میگوی آکواریومی است.

در حال حاضر، بسته “40 گرمی” از غذای پلت و خشک میگو شریمپ در رنج قیمت 80 تا 100 هزار تومان به فروش می رسد و فروشگاههای عرضه مستقیم، محصول را با بهترین نرخ ارائه می نمایند.

شماره های اعلام شده در سایت، راه ارتباطی سریع خریداران محترم با واحد فروش هستند، شما می توانید ضمن تماس با شماره های یاد شده، مشاوره تخصصی در زمینه خرید خوراک انواع میگو را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *