جستجو کردن

خرید انواع غذای میگو وانامی + قیمت

تولید و فرآوری غذای میگو وانامی با استفاده از ترکیبات مغذی طبیعی صورت پذیرفته و این خوراک شامل تمامی ترکیبات غنی معدنی می باشد.

غذای میگو وانامی

غذای میگو وانامی

غذای میگو وانامی در تنوعی منحصر به فرد از لحاظ ترکیبات اولیه تولید می شود و از آنجا که این گونه، پرورشی و آکواریومی است نیازمندی‌های تغذیه‌ای خاصی دارد تا به بهترین مراحل رشد برسد.

این نوع خوراک شامل ترکیبات تغذیه‌ای متعادلی است که شامل پروتئینها، انواع چربی، ویتامین، ترکیبات آلی و فیبر است و ترکیبی از مواد غذایی متنوع مانند پودر ماهی، جلبک‌ها، سبزیجات و میوه‌های تازه در این غذا وجود دارد.

از آنجا که حفظ یک برنامه تغذیه منظم برای میگوی وانامی مهم است، لازم است تغذیه روزانه دو بار با مقداری مناسب از خوراک انجام شود، اما باید توجه داشت که غذا دهی بیش از حد به این گونه آسیب می رساند.

مشخصات غذای میگو وانامی

مشخصات غذای میگو وانامی

در بررسی مشخصات غذای میگو وانامی لازم است به مقادیر مناسب فیبر آن اشاره نمود، فیبر به عنوان یک عامل پشتیبانی از سیستم گوارشی میگو عمل می‌کند و به هضم و جذب مواد تغذیه‌ای کمک می‌کند.

این غذا با داشتن روغنهای حاوی آنتی اکسیدان و اسیدهای آمینه، به عملکرد هر چه بهتر سیستم ایمنی میگو کمک می کند و از بروز بیماریهای مهلک در میگو جلوگیری کرده و به حفظ جمعیت گونه وانامی کمک می کند.

همچنین این غذا دارای سایز بندی از حیث اندازه دانه است و هیچگونه خاکه یا مواد زائد خارجی ندارد و برای میگو در هر مرحله از رشد، یک غذای باکیفیت و کامل به شمار می رود که بهترین نتیجه را در تغذیه میگو ارائه می نماید.

خرید غذای میگو وانامی

خرید غذای میگو وانامی

اگر خواهان خرید غذای میگو وانامی هستید به شما توصیه می کنیم موارد زیر را به عنوان راهنمای خرید در نظر داشته باشید:

  • حتما محصولات تولید شده توسط برندهای شناخته شده و دارای سابقه درخشان را خریداری کنید.
  • بسته بندی باکیفیت یکی از نشانه های محصول خوب است، ظرف و یا پک غذای میگو را به دقت بررسی کنید و محصول دارای درب پلمپ شده را خریداری کنید.
  • نوع و میزان مواد مغذی و ترکیبات معدنی و آلی استفاده شده در تولید خوراک را بررسی نمایید.
  • دقت کنید که شکل و اندازه غذا با سن میگو سازگاری داشته باشد و به راحتی توسط میگو هضم شود.
  • به موارد تجاری و استاندارد مانند تاریخ تولید و انقضا و گواهینامه های سلامت و استاندارد در زمان خرید توجه فرمایید.

قیمت غذای میگو وانامی + خرید و فروش

قیمت غذای میگو وانامی + خرید و فروش

قیمت غذای میگو وانامی متاثر از المانها و فاکتورهای متعددی است که می توان آنها در چند دسته بندی مانند عوامل اقتصادی، تجاری، سیاسی و تولیدی جای داد که در کنار هم قیمت غذای میگو را مشخص می کنند.

در حال حاضر این محصول در پکها و بسته های متنوع مانند 40، 25 و 100 گرمی برای مصارف خانگی و در کیسه های 25، 50 و 100 کیلویی برای مصارف صنعتی عرضه می شود و بسته به وزن بین 70 تا 300 هزار تومان قیمت دارد.

خریداران عمده و خانگی بهترین انواع غذا میگوی وانامی می توانند برای خرید بهترین محصول و دریافت لیست قیمت روز این خوراک با بخش فروش تماس بگیرند و اطلاعات ضروری را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *