جستجو کردن

خرید و قیمت انواع غذای میگو در آکواریوم

غذای میگو در آکواریوم باید دارای مواد و ترکیبات ضروری برای رشد بهتر و تکثیر و باروری اصولی میگو باشد و نیازهای گونه های مختلف میگو را مرتفع نماید.

غذای میگو در آکواریوم

غذای میگو در آکواریوم

انواع غذای میگو در آکواریوم، معمولاً به دو دسته اصلی یعنی غذاهای خشک و تازه (منجمد) تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این دسته‌ها به طور مشخص نیازهای تغذیه‌ای انواع میگو را برطرف می‌کنند.

غذاهای خشک در اشکال مختلفی مانند خمیر، پلت، گرانول و پودر ارائه می شوند و اغلب حاوی پروتئین‌های حیوانی مانند پنیر، روغن ماهی، کرم و پودر ماهی است و محصولی است که می‌تواند جایگزین غذای اصلی میگو شود.

غذاهای تازه یا منجمد شامل ماهیهای ریز، کرم و سایر آبزیان کوچک است که به صورت تازه یا منجمد شده ارائه می شود و مواد مغذی اضافی شامل انواع ترکیبات معدنی، ویتامین و اسیدهای آمینه را برای میگوی پرورشی فراهم می نماید.

مشخصات غذای میگو در آکواریوم

مشخصات غذای میگو در آکواریوم

بیایید برخی از مهمترین مشخصات غذای میگو در آکواریوم را با هم بررسی کنیم:

  1. این غذا شامل ترکیبات تغذیه‌ای متنوعی است که انرژی لازم برای حرکت و فعالیتهای غریزی میگو را فراهم می آورد.
  2. در تنوع خوبی از حیث اندازه ذرات تولید می شود و می توان بسته به اندازه و سن میگو، غذایی با ذرات درشت یا ریز انتخاب نمود.
  3. فرمولاسیون غذا با آب آکواریوم و نیازهای میگوها هماهنگ است و موجب آلوده شدن آب نمی شود.
  4. به حفظ سلامت میگو و افزایش باروری آن کمک می کند.
  5. حاوی ترکیبات و رنگدانه هایی است که موجب افزایش زیبایی و کیفیت رنگ میگو می شود.

خرید غذای میگو در آکواریوم

خرید غذای میگو در آکواریوم

اگر قصد خرید غذای میگو در آکواریوم را دارید به ظاهر غذا توجه نمایید و غذاهایی که به صورت پلاکتها، مهره‌ها یا خوراکی‌های کوچک عرضه می‌شوند را خریداری کنید، چرا که ظاهر جذاب آنها موجب تغذیه بهتر میگو می شود.

به ترکیبات غذا توجه کنید، بهتر است غذای میگوی آکواریومی ترکیبی از مواد غذایی مختلف شامل پودرهای طعم‌دهنده مانند جوانه‌های حبوبات و غذاهای زنده مخصوص میگوها مثل کرال، رئو پلاسما و تمیز کننده‌های طبیعی باشد.

همچنین غذایی خریداری کنید که دارای کیفیت مطلوبی باشد و خالص بوده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و صنعتی باشد، با رعایت این نکات می توانید محصولی متناسب با نیاز میگوی پرورشی خریداری نمایید.

قیمت غذای میگو در آکواریوم + خرید و فروش

قیمت غذای میگو در آکواریوم + خرید و فروش

قیمت غذای میگو در آکواریوم بسته به برند، اندازه بسته و ترکیبات تشکیل دهنده متغیر است و انواع غذای میگو در بسته های 40 گرمی در رنج قیمتی 80 تا 200 هزار تومان عرضه می شود.

البته در خریدهای با حجم بالا که در پکهای عمده انجام می شود قیمت نهایی محصول تا حدودی کاهش پیدا می کند که این امر به نفع خریدار و فروشنده است و موجب افزایش حجم خرید و فروش می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع غذای میگوی آکواریومی و پرورشی با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و جدیدترین جزئیات درباره غذای این آبزیان را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *