جستجو کردن

بهترین خوراک ماهی گوپی + قیمت خرید عالی

خوراک ماهی گوپی شامل درصدی از پروتئین و فیبر گیاهی و بخشی از پروتئین حیوانی است که قادر به تامین نیازهای ماهی برای رشد است.

خوراک ماهی گوپی

خوراک ماهی گوپی

خوراک ماهی گوپی مهمترین عامل در تغذیه اصولی و صحیح این نوع ماهی آکواریومی است و برای رشد و نمو بهتر ماهی و کمک به باروری و تکثیر این گونه از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

ماهی گوپی گونه ای است که نیاز به پروتئین بالا دارد و به همین علت در فرآوری و تولید خوراک این گونه از انواع پروتئینهای گیاهی و حیوانی مانند کرم و گیاهان مختلف استفاده می شود تا بهترین غذا دهی انجام شود.

توجه به نوع و درصد استاندارد ترکیبات اولیه در غذای ماهی گوپی امری مهم است که شرکتهای معتبر تولید خوراک ماهی و آبزیان به دقت به این امر توجه نموده تا بهترین غذا را وارد بازار نمایند.

مشخصات خوراک ماهی گوپی

مشخصات خوراک ماهی گوپی

در ادامه این مطلب برخی از مهمترین مشخصات خوراک ماهی گوپی را برای آشنایی بیشتر بررسی می نماییم:

  • این خوراک غنی از مواد و ترکیبات معدنی و آلی، اسیدهای آمینه و ویتامینهای مورد نیاز ماهی است.
  • در انواع و شکلهای مختلف به صورت پلت، گرانول، استیک و غذای منجمد تولید می شود.
  • دارای قابل هضم مطلوبی است و برای ماهی در هر سنی مناسب می باشد.
  • علاوه بر کمک به رشد ماهی، از ابتلا ماهی گوپی به بیماریهای مختلف جلوگیری می نماید.
  • فاقد هر ماده ای مانند رنگ، اسانس یا افزودنی صنعتی غیر ضروری است.
  • در بسته بندی باکیفیت که موجب حفظ کیفیت غذا می شود، ارائه می گردد.
  • ماندگاری بالایی دارد.

خرید خوراک ماهی گوپی

خرید خوراک ماهی گوپی

در خرید خوراک ماهی گوپی اولین نکته ای که باید توجه کنید این است که گونه گوپی غذای خشک و تر می‌خورد، بنابراین شما می‌توانید غذاهای خشکی که برای ماهی گوپی تولید شده‌اند را بخرید، یا غذاهای تر مثل جوانه‌های آلفا و آرتمیا را تهیه کنید.

به علاوه ضروری است غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب امگا-3 و مواد معدنی مانند منیزیم و آهن هستند را انتخاب کنید، زیرا این اسیدها برای رشد و رنگ دهی مناسب ماهی گوپی ضروری هستند.

همچنین مطمئن شوید که سایز غذاها برای برای ماهی گوپی شما مناسب هستند، غذاهایی با سایز کوچکتر برای ماهیهای جوان و غذاهای با سایز بزرگتر برای ماهیهای بزرگتر مناسب هستند.

قیمت خوراک ماهی گوپی + خرید و فروش

قیمت خوراک ماهی گوپی + خرید و فروش

استعلام قیمت خوراک ماهی گوپی از فاکتورهای مهمی است که در خرید این خوراک باید به آن توجه نمود و پیش از اقدام به ثبت سفارش لیست قیمت روز این خوراک را به دست آورد.

موارد موثر در قیمت گذاری غذای ماهی گوپی بی شمار هستند که برند تولیدکننده، نوع و حجم غذا و حجم خرید سه مورد از مهمترین آنها است که در هرگونه نوسان قیمتی این محصول تاثیر دارد.

شما می توانید بسته به نوع و حجم غذا، خوراک باکیفیت ماهی گوپی را در محدوده قیمتی 30 تا 500 هزار تومان خریداری نمایید.

برای دریافت بروزترین لیست قیمت انواع غذای درجه یک ماهی گوپی با بخش فروش ما در تماس باشید و اطلاعات تخصصی مورد نیاز را دریافت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *