جستجو کردن

خرید و قیمت انواع غذای ماهی جنگی

غذای ماهی جنگی به واسطه بسته بندی مناسب، توانسته علاوه بر رفع نیازهای پروتئینی این ماهی، رژیم غذایی متعادلی را برای آن ایجاد کند.

غذای ماهی جنگی

غذای ماهی جنگی

ماهی جنگی بومی آسیای جنوب شرقی، به ویژه تایلند، کامبوج، لائوس و ویتنام هستند.

این ماهی ها به دلیل رنگ ها و طرح های چشمگیرشان سابقه زیادی در پرورش دارند و در ابتدا برای قمار مورد استفاده قرار می گرفتند و مردم روی نتیجه دعوای دو ماهی جنگی بتا شرط بندی می کردند.

ماهی‌های بتا به دلیل ظاهر زیبا و نیازهای نگهداری نسبتا کم، عمدتاً به عنوان حیوانات خانگی زینتی نگهداری می‌شوند و شرایط غذایی خود را داشته اند.

غذای ماهی جنگی به طور خاص برای رفع نیازهای غذایی ماهی بتا فرموله شده است و معمولاً به شکل گلوله های کوچک یا ورقه های کوچک می آید.

مشخصات غذای ماهی جنگی

مشخصات غذای ماهی جنگی

ماهی های جنگی یا همان سیامی گوشتخوار هستند، بنابراین غذای آنها غنی از پروتئین است و اغلب حاوی موادی مانند پودر ماهی، میگو یا حشرات است تا نیازهای غذایی آنها را برآورده کند.

برخی از غذاهای این ماهی شامل افزودنی هایی برای تقویت رنگ های زنده این ماهی ها می باشد که یک ویژگی مطلوب برای علاقه مندان به آکواریوم است.

ماهی های جنگی تغذیه کننده های سطحی هستند و بیشتر غذای ماهی به گونه ای طراحی شده است که روی سطح آب شناور است و دسترسی ماهی را آسان تر می کند.

غذای ماهی سیامی با کیفیت بالا برای ارائه یک رژیم غذایی متعادل از جمله ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای حمایت از سلامت و شادابی آنها فرموله شده است.

خرید غذای ماهی جنگی

خرید غذای ماهی جنگی

هنگام خرید غذای ماهی جنگی، لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که غذا یک رژیم غذایی متعادل برای ماهی بتا شما فراهم می کند.

به دنبال منابع پروتئینی با کیفیت بالا مانند پودر ماهی یا میگو باشید و مطمئن شوید که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.

ماهی بتا تغذیه کننده سطحی است، بنابراین غذایی را انتخاب کنید که یا روی سطح آب شناور باشد یا به طور خاص برای ماهی بتا طراحی شده باشد تا به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

مطمئن شوید که گلوله ها یا تکه های غذا به اندازه دهان ماهی شما هستند.

آنها دهان کوچکی دارند، بنابراین غذایی را انتخاب کنید که بتوانند راحت بخورند.

مراقب هرگونه نگهدارنده مصنوعی یا افزودنی های تقویت کننده رنگ در غذا باشید و برخی از افراد گزینه های طبیعی تری را ترجیح می دهند.

قیمت غذای ماهی جنگی + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی جنگی + خرید و فروش قیمت غذای ماهی جنگی در بازه ۶۵ هزار تومان الی ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر ده گرم قابل مشاهده است‌

غذاهای با مواد اولیه درجه یک و ارزش غذایی افزوده ممکن است گرانتر باشند.

بسته بندی های تخصصی، مانند کیسه های قابل بسته بندی یا ظروف که طراوت را حفظ می کنند، می توانند بر قیمت تأثیر بگذارند.

گلوله ها یا تکه های مخصوص ماهی بتا ممکن است قیمت بیشتری نسبت به غذای ماهی های گرمسیری عمومی داشته باشند.

در صورت خرید آنلاین، هزینه های ارسال می تواند بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد.

با خرید غذای ماهی جنگی از این سایت و تهیه محصول به صورت مجازی، می توانید در زمان و هزینه ها صرفه جویی زیادی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *