جستجو کردن

خرید غذای ماهی ریز رنگی با قیمت استثنایی

غذای ماهی ریز رنگی که عموما به صورت پلت و پودر تولید می شود حاوی تمامی ترکیبات معدنی و شیمیایی مورد نیاز ماهی است.

غذای ماهی ریز رنگی

غذای ماهی ریز رنگی

برای تولید غذای ماهی ریز رنگی که معمولا در آکواریوم نگهداری می شوند، از گیاهانی مانند جو، آرد سویا و آرد گندم استفاده شود، پروتئینهای حیوانی خشک که غنی از اسیدهای چرب امگا3 و پروتئین هستند نیز در این خوراک وجود دارد.

از آنجا که ماهیان ریز پرورشی دارای قدرت هضم پایینتری نسبت به گونه های بزرگتر می باشند در تولید غذای این ماهیان از فناوریهای نوینی استفاده می شود که غذای ماهی را به بهترین شکل خرد و پودر می کنند.

به این ترتیب علاوه بر اینکه پروسه تغذیه برای ماهی آسانتر می شود، آب آکواریوم تمیزتر باقی می ماند و از بروز مشکلاتی مانند بیماریهایی مانند قارچ زدگی در ماهی نیز پیشگیری می شود.

مشخصات غذای ماهی ریز رنگی

مشخصات غذای ماهی ریز رنگی

در بین مشخصات غذای ماهی ریز رنگی مهمترین مسئله قابل توجه درصد مناسب و متعادل مواد ضروری همچون اسیدهای آمینه، مواد آنتی اکسیدانی، ترکیبات آلی و ویتامینهای مهم است که در رشد و نمو بهتر ماهی موثر هستند.

دومین مشخصه این محصول شکل ظاهری خاص آن است که عموما به صورت گرانول و پودر عرضه می شود که قابلیت هضم بالایی را دارا است و به صورت کامل توسط ماهی جذب می شود.

نکته سوم از مشخصه های این خوراک را می توان تولید و فرآوری به روش استاندارد و مطابق با آخرین فاکتورهای مرتبط با صنعت شیلات دانست که منجر به بهترین عملکرد در رشد و حفظ سلامتی ماهیان آکواریومی می گردد.

خرید غذای ماهی ریز رنگی

خرید غذای ماهی ریز رنگی

اگر علاقمند به پرورش ماهی آکواریومی هستید برای خرید غذای ماهی ریز رنگی مولفه هایی که در ادامه بررسی می شود را در نظر بگیرید:

  • نوع غذا را با توجه به گونه ماهی پرورشی انتخاب کنید، بسته به گیاهخوار یا گوشتخوار بودن ماهی باید خوراکی مناسب انتخاب کنید.
  • نوع و درصد مواد و ترکیباتی که در خوراک وجود دارد را بررسی نمایید و اطمینان کسب کنید که یک غذای کافی و کامل است.
  • محصولات دارای بسته بندی بهداشتی و تجاری که حائز تمامی اطلاعات مورد نیاز است را خریداری کنید.
  • توجه داشته باشید محصول دارای گواهی استاندارد و بهداشت باشد و در آن از رنگ و مواد افزودنی مضر استفاده نشده باشد.
  • از خرید محصولات فاقد بسته بندی که کیفیت آنها ضمانت شده نیست خودداری نمایید.

قیمت غذای ماهی ریز رنگی + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی ریز رنگی + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی ریز رنگی مطابق با تغییرات نرخ سایر خوراک آبزیان تغییر پیدا می کند و این نرخ وابسته به قیمت روز نهاده های شیلات است و در محدوده ثابت و معینی نیست.

برند تولیدکننده، سطح کیفی غذای ماهی و نوع و درصد مواد تشکیل دهنده آن، حجم تولید و تقاضا، نوسانات نرخ ارزهای رایج در معاملات جهانی مانند دلار و حجم صادرات از مهمترین عوامل موثر بر قیمت خوراک ماهی آکواریومی و ریز هستند.

در زمان فعلی بهترین ارقام غذای ماهی پرورشی ریز رنگی در بازه قیمتی هر کیلوگرم 150 تا 850 هزار تومان بر اساس کیفیت و نوع عرضه می شود.

برای دریافت لیست بروز انواع غذای ماهی و اطلاع از جزئیات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *