جستجو کردن

لیست قیمت غذای قرصی ماهی 1402

غذای قرصی ماهی، از معروف ترین غذاها برای رشد و تغذیه ماهیان گیاه خوار و آبزی به شمار می رود که از کیفیت بالا برخوردار می باشد.

غذای قرصی ماهی

غذای قرصی ماهی

غذای قرصی ماهی، همانطور که از نامش مشخص است به عنوان یک وعده غذایی برای تغذیه ماهیان زینتی و آبزی استفاده می شود.

این قرص به دلیل وجود عناصر و ویتامین های موثر در آن یکی از پرفروش ترین محصولات غذایی ماهیان قرار گرفته است

استفاده از این ماده غذایی بسیار راحت بوده به گونه ای که یک عدد از قرص را به دیواره داخلی آکواریوم چسبانده و ماهی از آن تغذیه می کند.

محصول نامبرده در انواع و بسته بندی های مختلف و متنوع برای ماهی ها و جانوران آبزی استفاده می شود. علاقمندان و دوست داران ماهی ها و جانوران آبزی از طرفداران زیاد این محصول هستند.

مشخصات غذای قرصی ماهی

مشخصات غذای قرصی ماهی

از مهمترین مشخصات غذای قرص ماهی، می توان به تنوع زیاد آن اشاره کرد. این قرص ها در بسته بندی و رنگ بندی های متنوع تهیه و تولید می شود و متناسب با محیط و نوع جاندار به وفور در بازار پیدا می شود.

کالای نامبرده شده حاوی عناصری مقوی، انواع پروتئین و دارای آنالیزهای ترکیبی هستند که باعث افزایش رشد ماهی ها می شود.

قرص ماهی علاوه بر تسریع رشد، باعث شادابی و سلامتی جانور شده و عمر آن را طولانی می کند. محصول فوق به دلیل وجود عصاره سیر در تولید آن باعث مقاومت ماهی در برابر بسیاری از بیماری ها و انگل ها می شود.

خرید غذای قرصی ماهی

خرید غذای قرصی ماهی

موقع خرید غذای قرصی ماهی، توجه به نکاتی بسیار حائز اهمیت است و به شما در خرید محصول مطمئن کمک می کند.

توجه کنید کالای مورد نظر را متناسب با نوع و محیط زندگی جانور مربوطه انتخاب کرده و قبل از اقدام به خرید از فروشنده در مورد محصول اطلاعات لازم و نحوه استفاده را بپرسید.

تاریخ تولید و انقضاء درج شده روی محصول را با دقت مطالعه کرده همچنین به نشان سلامت غذا و دارو روی بسته مورد نظر توجه کنید.

برای تهیه یک محصول مرغوب و با کیفیت حتما از برندهای معتبر و معروف خریداری نمایید علاوه بر این از پلمپ بودن بسته اطمینان حاصل کنید.

قیمت غذای قرصی ماهی + خرید و فروش

قیمت غذای قرصی ماهی + خرید و فروش

قیمت غذای قرصی ماهی، به نوع محصول و تعداد موجود در بسته بندی بستگی دارد. در شرایط اقتصاد کنونی با توجه به نوسانات ارز و دلار نرخ همه کالاها عمدتا تحت تأثیر آن قرار می گیرد.

عمدتا هرچقدر هزینه مواد اولیه بیشتر باشد به مراتب نرخ محصول نهایی افزایش می یابد.

از این رو نرخ این قرص با توجه به نوع ماهی در حجم و بسته های ۲۰ عددی بین ۲۵،۰۰۰ الی ۷۰،۰۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

لذا مشتریان و همراهان همیشگی می توانند به سایت درج شده در پایین صفحه مراجعه کرده و از طریق شماره‌ تلفن های موجود با سایر همکاران تماس گرفته و محصول مربوطه را با اطمینان کامل به صورت کلی و عمده خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *