جستجو کردن

غذای ماهی گلدفیش کله شیری | خرید با قیمت ارزان

غذای ماهی گلدفیش کله شیری شامل انواع خوراک خشک و تر است که می تواند تامین کننده تمامی نیازهای این گونه محبوب آکواریومی باشد.

غذای ماهی گلدفیش کله شیری

غذای ماهی گلدفیش کله شیری

تهیه غذای ماهی گلدفیش کله شیری باکیفیت یکی از فاکتورهای مهم پرورش و تغذیه این گونه است که افراد علاقمند به پرورش و نگهداری آن باید در نظر داشته باشند و بهترین خوراک را تهیه نمایند.

شرکتهای معتبر در حوزه تولید غذای ماهی گلدفیش نوع کله شیری با توجه به طبع غذایی این ماهی در فرآوری خوراک، پروتئینهای گیاهی و حیوانی، فیبر، اسیدهای آمینه و مواد معدنی و ویتامینهای ضروری را جای می دهند.

بسته به سن و وزن ماهی، لازم است که طی دو یا سه بار در روز با توجه به نوع خشک یا تر بودن خوراک، این ماهی به صورت کامل تغذیه شود تا علاوه بر حفظ سلامتی، توانانی باروری و تکثیر را داشته باشد.

مشخصات غذای ماهی گلدفیش کله شیری

مشخصات غذای ماهی گلدفیش کله شیری

در ادامه برخی از مشخصات غذای ماهی گلدفیش کله شیری را بررسی می کنیم:

  1. این غذا در اشکال مختلف مانند ساچمه ای، پولکی، پلت و گرانول تولید می شود و می توان بسته به سن ماهی یک غذای مناسب تهیه نمود.
  2. حاوی مواد طبیعی و ارگانیک مانند سبزیجات، گیاهان دریایی، انواع غلات و کرم می باشد و تمامی احتیاجات ماهی را رفع می نماید.
  3. فاقد هرگونه اسانس، رنگ و مواد شیمیایی و صنعتی مضر است و هیچگونه اختلالی در فرآیند رشد ماهی ایجاد نمی کند.
  4. مطابق با استاندارهای بهداشت و سلامت و همگام با آخرین دانش جهانی تولید می شود و محصولی کامل است.
  5. به صورت بسته بندی شده و در پک های تجاری با ماندگاری بالا و حفظ کیفیت و طعم خوراک عرضه می شود.

خرید غذای ماهی گلدفیش کله شیری

خرید غذای ماهی گلدفیش کله شیری

برای خرید غذای ماهی گلدفیش کله شیری ابتدا لازم است با توجه به سن و اندازه ماهی نوع خوراک تازه و خشک انتخاب شود و همچنین در خوراک خشک نیز ضروری است شکل خوراک نیز بررسی و بهترین محصول خریداری شود.

بررسی راجع به محتویات خوراک و درصد آنها نیز از موارد مهم در خرید غذای این ماهی زیبا است و با توجه به همه چیز خوار بودن این گونه، باید خوراک حاوی انواع پروتئین، فیبر و گیاهان گوناگون باشد تا به رشد بهتر ماهی کمک کند.

در نهایت لازم است که خوراک و غذای ماهی را از لحاظ داشتن گواهینامه های سلامت و استاندارد و کیفیت بسته بندی نیز بررسی نموده و محصولی که حائز تمامی الزامات فنی است را خریداری کنید.

قیمت غذای ماهی گلدفیش کله شیری + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی گلدفیش کله شیری + خرید و فروش

قیمت غذای ماهی گلدفیش کله شیری بسته به برند، نوع و درصد مواد اولیه، حجم تولید و تقاضا و تغییرات نرخ ارز متغیر است و در بازه های اقتصادی مختلف، نرخ این خوراک تغییر پیدا می کند.

با توجه به این توضیحات هر 100 گرم از خوراک ماهی گلدفیش نوع کله شیری در بازه قیمتی 250 تا 300 هزار تومان عرضه می شود که یک قیمت منصفانه برای خوراک ماهی باکیفیت است.

اگر خریدار غذای باکیفیت ماهی گلدفیش نوع کله شیری هستید برای دریافت اطلاعات بروز راجع به قیمت و کیفیت این خوراک با بخش فروش در تماس باشید و جزئیات کامل را دریافت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *